Vyučovanie
Sú štyri ročníky a v každom ročníku sú dva polroky. To znamená že profesor by mal napísať do každého ročníku dve učivá. K učivom musí napísať domácu úlohu ktorá má byť ťažká aby sa žiak všetko naučil a zaslúžil si svoje známky. Profesor môže pridať aj +BONUS úlohu a tak žiaci môžu dosiahnuť vyššieho počtu many a bodov(pravdaže iba vtedy keď urobia aj +BONUS úlohu).
Profesor môže domáce úlohy hodnotiť takto:
A = to je najlepšia známka je to 50 bodov a 30 bodov many
B = je to vlastne ako 2, čiže ešte dobrá známka to je 40 bodov a 30 bodov many
C = je to 3, ešte stále dobrá známka ale nech sa žiak viacej snaží. je to 20 bodov a 25 bodov many
D = pravdaže je to 4. žiak má na čom pracovať a dostane 10 bodov a 10 bodov many
E = 0 bodov a 0 bodov many, nech sa žiak snaží
Na postupy do vyššieho ročníka treba:
2. ročník: 150 bodov many
3. ročník: 230 bodov many
4. ročník: 300, 400 či 500 bodov many
Žiak si môže opraviť zlé známky tak, že poprosí profesora aby mu dal nejakú ďalšiu úlohu. Profesor to potom ohodnotí a zmení hodnotenie v tabuľke kam píše známky.
Profesor môže kedykoľvek urobiť test na svojej hodine. V druhom polroku štvrtého ročníka sú skúšky zvané: DSTSČ čiže Dôležité Skúšobné Testy Správneho Čarodejníka. Vtedy je najlepšie hodnotenie: A* čiže 100 bodov a 100 bodov many. Ale toto hodnotenie smie používať iba v teste DSTSČ! Keď chce profesor urobiť nejaký test na svojej hodine, bolo by to najlepšie keby to bolo v druhom ročníku.
Carol Blanch Anne Bonny